Alla inlägg under november 2010

Av linda - 16 november 2010 08:44

              

Av linda - 15 november 2010 19:05

Nu sitter jag hemma hos älskling och väntar på att mamma ska hämta mig, och sedan ska vi hämta älskling och handla. :) 

Ikväll ska vi testa oss på att göra hemmagjorda chips. Börjar längta lite till julen nu. Är så sugen på att baka pepparkakor!! :D

Av linda - 15 november 2010 14:35

    


Mammas och pappas fina kille, vi älskar dig.

Av linda - 15 november 2010 12:40

Jag är sjuk. Har mått illa och haft superont i magen i två dagar..

Pluggar lite teori och kollar på one tree hill in emellan.

Av linda - 12 november 2010 12:39

Jag skulle vilja att det gick att förklara hur det känns, men det går inte. Jag vill att alla runt omkring mig ska förstå hur jävla lycklig jag är och hur sjukt bra jag mår varje gång den lille vilde där inne sparkar till. Jag vill att alla ska förstå att den här människan innuti mig har gjort så att jag verkligen har förstått att man kan ge upp sitt liv för en person. Jag trodde aldrig jag skulle kunna älska en människa så mycket, och ännu har jag inte träffat dig.


Viggo, du är den bästa jag vet. Jag skulle inte kunna tänka mig en annan, bättre pappa till mitt barn. Jag vill leva hela mitt liv med dig. Ni två tillsammans gör mig till den lyckligaste i världen. Jag älskar er.


Sedan vill jag också passa på att förklara att jag är samma person fortfarande. Jag tycker det är tråkigt att folk har tagit avstånd och jag förstår inte varför. Bara för att jag inte super som förr? Är jag inte värd något då?

Om du umgås med mig så pratar jag inte bara om bebis, spyor och bröstmjölk, även om det är det mitt liv mestadels kretsar kring. Jag tycker det är kul att prata om min graviditet eftersom jag är så lycklig, men det är inte det enda jag pratar om. Att umgås med mig är precis samma som innana jag blev med barn, bara att jag inte super. Och jag tycker inte det borde spela så stor roll som det faktiskt gör för vissa..


  



Jag älskar er. Ni gör mig till den jag vill vara.

Av linda - 11 november 2010 11:17

Jag är så lycklig att få dela mitt liv med den finaste killen på hela jorden, och tillsammans skapar vi ett nytt liv. Vår lilla kille kommer bli den mest älskade individen på hela jorden, han kommer få så mycket kärlek.


Tack för att det är just du, Viggo. <3

Av linda - 10 november 2010 11:16

Nu ska jag äta och sedan ska jag dra till praktiken, slutar sex ikväll - skön dag!


  

En jättegammal bild, men åh, va jag älskar dig!!

Av linda - 10 november 2010 11:15

Jag är trött på detta nu.

Ovido - Quiz & Flashcards